środa, 22 grudnia 2010

Synergen - puder

Opis producenta:
Antybakteryjny puder w kompakcie został stworzony specjalnie z myślą o skórze trądzikowej. Nadaje cerze naturalny wygląd i sprawia, że się nie błyszczy. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i nieczystości. Puder można zakupić w sieci drogerii Rossmann. Kosztuje ok 10 zł i ma pojemność 9 g. Występuję w kilku kolorach. Ma wygodne pudełko z aplikatorem ( gąbeczką ).



Moja opinia:
Moim zdaniem to na prawde dobry puder. Ja mam w kolorze piaskowym ( 03 Sand ). Puder jest w wygodnym pudełeczku razem z gąbeczką ( której nie urzywam bo lepszy do tego jest pędzel ale jak na podróż lub jakieś wyjście to gąbeczka sprawuje sie okej ). Mam skórę typowo suchą i nie mam problemu ze świeceniem więc nie za bardzo mogę mówic czy ten puder dał mi efekt "mat". Nie mam też skóry trądzikowej  więc tez nie moge za bardzo ocenić czy zapobiega powstawaniu wyprysków i nieczystości. Puder bardzo naturalnie wygląda na skórze ( oczywiście jeżeli nie nałożymy go za dużo ). Jak dla mnie jest to bardzo dobry produkt ( 5/6 - nie wiem tylko jak będzie sie sprawował u osób z tendencją do trądziku lub ze skórą tłustą lub mieszaną ). Puder bardzo ładnie pachnie, jest wydajny, tani ale nie jest kryjący.
Jest to dobry produkt na naturalne wykończenie makijażu i na poprawki podczas podróży.


                                                                                                                       pozdrawiam ;**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz