czwartek, 23 grudnia 2010

Flos Lek - żel arnikowy

Opis producenta:
Żel przeznaczony jest do pielęgnacji skóry z zaburzeniami krążenia, rozszerzonymi naczyniami krwionośnymi, skłonnej do zaczerwienienia i puchnięcia. Stosowany pod oczy zapobiega sińcom, podpuchnięciom i workom. Działa łagodząco, przyspiesza gojenie mikrourazów, wspomaga krążenie. Można go zakupić w aptece i w Super-Pharm. Kosztuje ok 9 zł i ma pojemność 50 ml.


Moja opinia:
Jak dla mnie jest to wydajny, tani żel pod oczy który sprawuje się okej. Stosuję go tylko i wyłącznie pod oczy, na noc. Kiedy go zakupiłam miałam nadzieję, że pozbędzie sie moich sińców pod oczami. Niestety u mnie z tym sobie nie radzi ( stosuje go już bardzo długo i nic ). Na pewno dużo zależy od podłoża genetycznego naszych sińców. Jeżeli ktoś tak jak ja ma sińce od urodzenia bo odziedziczył je po jakimś krewnym to z pewnością nie pozbędzie się ich żadnym specyfikiem, jeżeli zaś sińce pod oczami pojawiaja się czasami ( po imprezie, nie przespanej nocy, chorobie ) to możliwe, że ten żel sobie z nimi poradzi. Jedyną zaletą tego produktu co spowodowało, że nadal go urzywam jest fakt ze bardzo ładnie zapobiega opuchnięciom, łagodzi delikatną skórę pod oczami i delikatnie orzeźwia przez co po urzyciu żelu na noc budzimy się bardziej wypoczęte. Ja trzymam ten żel w lodówce przez co mam podwójny efekt chłodzenia. Myślę, że dam mu 4/6 bo nawet jeżeli nie radzi sobie z moimi sińcami to rewelacyjnie chłodzi i zapobiega opuchnięciom. Na pewno kupię go ponownie.


                                                                                                                         pozdrawiam ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz