środa, 29 grudnia 2010

St. Ives - morelowy peeling

Peeling ma 150 ml i kosztuje ok 12 zł. Jest testowany dermatologicznie / hipoalergiczny i nie jest testowany na zwierzętach. Jest w dwóch rodzajach:
  • głęboko oczyszczający - do każdego rodzaju skóry
  • działa przeciw trądzikowo - skóra tłusta / skłonna do wyprysków




Ja mam ten peeling do każdego rodzaju skóry i jak dla mnie jest to świetny produkt. Jest w wygodnym opakowaniu i jest baardzoo wydajny ( po 6 miesiącach stosowania - 3 razy w tygodniu - została mi jeszcze 1/3 produktu ).
Peeling nie daje rady z pryszczami i wągrami ale za to cudownie wygładza buzię po czym jest ona bardzo promienna. Jak widać na zdjęciach powyżej peeling ma dosyć duże drobinki ale u mnie nie podrażniają one buzi ( mimo że mam skórę suchą i wrażliwą ). Ten peeling polecam do stosowania 2-3 razy w tygodniu natomiast na co dzień lepszy był by jednak peeling delikatniejszy z mniejszymi drobinkami. Jak dla mnie 6/6 bo z tym co od niego oczekiwałam daje rade.
Ja urzywam go najczęściej przed spaniem kiedy nakładam jakis dobry krem nawilżający albo rano ( bardzo żadko ) kiedy moja skóra jest w nie za dobrym stanie i po urzyciu peelingu od razu wygląda lepiej a poza tym makijaż również będzie wyglądał bardziej naturalnie.

Jeżeli ktoś jeszcze go nie próbował to na prawdę polecam ;)

                                                                                                                                pozdrawiam ;**

1 komentarz:

  1. Mam ten peeling do cery tłustej i też uważam, że jest świetny :)) Działa tak jak powinien działać peeling.. nic więcej do szczęścia nie potrzeba :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń