sobota, 29 stycznia 2011

Lakier do paznokci -BASIC- nr 52


Nowa zdobycz ;) lakier do paznokci z firmy basic który kupiłam w drogerii Schlecker za 6.99.



Urzekł mnie jego cudowny kolorek - grzybowy.
Na pazurkach mam 2 warstwy lakieru mimo, że spokojnie wystarczyłaby jedna.
Jak ja go oceniam:
  • opakowanie i pędzelek +
  • zapach + (pachnie jak lekier ;p ale ten zapach nie jest duszący jak w przypadku niektórych)
  • cena +
  • wydajność +
  • trwałość - (jest bardzo nie trwały, juz po jednym dniu zaczynają sie ścierać czubki paznokcia)
Dałabym mu 4/6 przez tą jego słabą trwałość ;) mam nadzieje że po zastosowaniu utwardzacza bedzie sie dłuzej trzymał.
Jeżeli macie jakis dobry utwardzacz który polecacie to napiszcie w komentarzach!




Miałam jeszcze mały problemik z nim i w ogóle nie mogłam go odkręcić, juz chciałam lecieć do sklepu i wymieniać ale na ratunek przyszła moja koleżanka i powiedziała żebym wypróbowała odkręcić go gumką recepturką.



No i udało sie ;)
Polecam wam ten sposób jeżeli jeszcze go nie znaliście.

                                                                                                                   pozdrawiam was ;**

4 komentarze:

  1. mam identyczny kolor i... też go nie mogę otworzyć.... ani kombinerkami, ani gumką... niczym... echhhhhhhhhhh....

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe dlaczego ;/ ja mam jeszcze inny kolorek i sie normalnie otworzył a ten dałam rade gumką ale musiałam też sie troszke nameczyć wiec spróbuj jeszcze pare razy z tą gumką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe:) świetny blog! Lubię go! Oczywiście zapraszam do mnie : www.kosmetycznecuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post, a kolor lakieru jest super!
    http://pinkrose-makeup.blogspot.com/ - to mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń