wtorek, 4 stycznia 2011

Vichy Dermablend - podkład


Na temat tego podkładu słyszałam i czytałam wiele opini: jedne bardzo dobre, troche gorsze i fatalne. Ja spróbuję napisać jak najdokładniejszą recenzje. Napisze tak jak się sprawował u mnie ( osoby z suchą skórą ) i u mojej siostry ( osoby z mieszaną cerą ).


Podkład jest korygujący. Wskazania: nierównomierny koloryt, cienie pod oczami, zaczerwienienia. Właściwości: Konsystencja zapewniająca jednolite pokrycie. Bez efektu maski. 12 godzinna trwałość. Hipoalergiczny. Przebadany dermatologicznie. Nie powoduje powstawania zaskórników ani zmian trądzikowych. Można go zakupić w aptekach. Podkład jest w 30 ml tubce i kosztuje dosyć dużo ( ok 80 zł ).  Czy się opłaca ?


Podkład jest w pięciu odcieniach. Ja z moją siostrą mamy odcień 15 opal.



Kolor absolutnie pasuje do mojej cery. Nie sugerujcie sie tym jak wygląda na zdjęciach powyżej, ponieważ podkładu nałożyłam sporo i dlatego wyszedł taki żółty efekt a poza tym na buzi zlewa sie z naszym kolorem skóry. No i oczywiście aparat strasznie zmienia kolor.

Spróbuje odpowiedzieć na pare pytań:

1. Czy podkład jest wydajny ?
Absolutnie tak. Bardzo mała ilość podkładu wystarczy aby dokładnie zakryć całą buzię.
2. Czy jest w wygodnym opakowaniu ?
Nie za bardzo. Najlepsze byłoby opakowanie z pompką. Minus tego opakowania jest taki że często podkład wylewa nam się na nakrętke i na boki przez co sie marnuje.
3. Czy podkład uczula ?
Ja mam skórę wrażliwą i nie zauważyłam żeby mnie uczulał.
4. Czy podkład zawiera SPF ?
Tak zawiera SPF 20.
5. Czy zawiera Sodium Laureth Sulfate ?
Nie zawiera SLS.
6. Do jakiego typu cery nadaje sie najbardziej ?
Jak dla mnie najlepiej nadaje sie do cery mieszanej. U mnie za bardzo podkreśla skórki i wysusza skórę mimo nałożenia kremu nawilżającego.
7. Czy utrzymuje się na twarzy przez 12h ?
Myślę że tak. Jest dosyć trwały.
8. Czy powoduje efekt maski ?
Jeżeli nałożymy go w odpowiedni sposób i odpowiednią ilość to nie ale bardzo łatwo jest z nim przesadzić.
9. Czy wyrównuje koloryt ?
Myślę że tak. Jest dosyc mocno kryjący więc likwiduje zaczerwienienia itp.
10. Czy likwiduje cienie pod oczami ?
Tak. Ale niestety z moimi cieniami chyba nic sie nie da zrobić i nadal je delikatnie widać.
11. Bardziej jako podkład czy korektor ?
Moja siostra urzywa go jako podkładu na całą buzie - efekt - brak zaczerwienien, cieni i różnorodnych nierówności i wyprysków, myślę że z bliznami sobie też poradzi. Ja urzywam go jako korektora ze względu na wysuszanie skóry - urzywam go pod oczy i na wypryski - efekt - delikatnie rozjaśnione cienie, ukryte wypryski.
12. Czy jest warty swojej ceny ?
To jest dosyć trudne pytanie. Myślę że jednak jest warty z tego powodu ze jest bardzo wydajny. Ja odnalazłam jego powołanie na mojej buzi ( jako korektor ) i jestem na prawde z niego zadowolona. Ale czy kupię go ponownie ? Chyba nie. Postawie na coś innego ( moze inny podkład albo korektor ). Natomiast moja siostra na pewno kupi go ponownie.

Podsumowanie:
Jako podkład dla osób ze skórą mieszaną a jako korektor dla osób ze skórą suchą. Nie jestem tylko pewna czy u osoby ze skórą typowo tłusta nie bedzie sie zbierał w załamaniach czy zmarszczkach albo nie bedzie się ważyć.

PAMIĘTAJCIE ŻE TO JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE MOJA OPINIA I TEN PODKŁAD TAK SPRAWOWAŁ SIĘ NA MOJEJ BUZI.

NAJLEPIEJ JEDNAK WEJŚĆ NA WWW.WIZAZ.PL I PRZECZYTAĆ OPINIE INNYCH NA TEMAT TEGO PODKŁADU.

MAM NADZIEJE ŻE WAS NIE ZANUDZIŁAM ;)

JEŻELI BĘDĄ JESZCZE JAKIEŚ WĄTPLIWOŚCI ALBO PYTANIA TO PISZCIE W KOMENTARZACH.


                                                                                                                     pozdrawiam serdecznie ;**

4 komentarze:

  1. Ja ostatnio w ogóle czaję się na podkłady z Vichy.. myślałam nad tym, ale chyba jednak na pierwszy ogień jeśli chodzi o Vichy pójdzie ten Area Teint Pure.. (czy jak to się pisze).
    Ja jestem straszną maniaczką podkładów i wszystkie bym kupiła :))) Takie notki to dla mnie tortura :D bo za każdym razem bym już chciała je mieć :) Pozdrawiam! Super recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam prókę tego podkładu i niezdecydowałam się na zakup całości. dla mnie zdecydowanie za ciężki

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to jest najjaśniejszy odcień tego podkładu?

    OdpowiedzUsuń